גבר לא נאמן

לא כל אישה יכולה להכיל חוסר נאמנות

נשים רוצות להתחתן כדי לחלוק את חייהן עם אדם עליו הן יכולות לסמוך בכל מאת האחוזים. נשים בעולם המודרני הן עובדות, מפרנסות, קרייריסטיות, אימהות, חזקות, דעתניות ומפוקחות, כך שאין להן ממש חשק למעשים לא הוגנים של בעליהן. כך, גבר לא נאמן יכול ברוב הפעמים להיות כזה שמעשיו לא יהיו מקובלים כלל וכלל על האישה שחולקת איתו את הזוגיות.

גם אם יש מקרים בהם אנו רואים כיצד מישהי סולחת במהירות על חוסר נאמנותו של הגבר או מסכיה להפצרותיו כי לא יחזור בשנית על בגידותיו, הרי שלרוב אנו מזהים את הרצון של אישה נורמטיבית לעשות מהלכים ראויים כדי למנוע חיים לא נעימים עם גבר כזה. כך, חוסר הרצון להכיל את השטויות של הגבר מביא לפרידה או למהלך קיצוני אחר.

החלטה לא קלה בקשר לעתיד

כמובן שיכולות להיות אפשרויות רבות מהן יכולה האישה לבחור בסופו של דבר כשהיא חושבת על הגבר הלא אמין והלא נאמן שלה. האופי של כל אישה מוביל להחלטות שונות כמו להישאר עם בעל גם אם הוא מתנהג בחוסר נאמנות, לנסות לתקן גבר לא נאמן שדרכיו סוררות, לתת הזדמנויות שנייה לגבר כזה, או כאמור להיפרד ממנו כמה שיותר מהר.

כך או כך, נראה כי כלל לא מדובר על החלטה קלה לגבי גבר לא נאמן, ונשים רבות מוצאות את עצמן בלבטים רבים. זאת מאחר ולעתים הן חושבות על כך שמאוד לא בא להן להיות לבד, הן ממש לא רוצות לחפש מערכת יחסית זוגית חדשה עם גבר אחר, הן מתביישות, או שהן כמובן גם חושבות על ילדיהם המשותפים שלה ושל הגבר הלא נאמן שלה.

הסיכון בהשארת המצב כמו שהוא

דבר אחד שחשוב מאוד לדבר עליו הוא העניין של השארת המצב כמו שהוא. כלומר לתת לגבר שכבר זוהו אצלו סימנים קשים של חוסר נאמנות להמשיך לחיות עם אשתו כאילו כלום לא קרה. סליחה היא דבר אפשרי, הזדמנות שנייה היא דבר שיכול לקרות, וכמובן פרידה היא דבר שעליו מחליטות בהיגיון לא מעט נשים, אך כל זה מראה כיצד לא מדובר על השארת המצב הקיים.

כשמדובר על גבר לא נאמן שממשיך בדרכו, לאחר שאשתו לא קבלה שום החלטה לגביו ולא ניסתה לרדת איתו לעומקם של דברים שליליים אותם הוא עושה, הרי שהוא יכול בקלות רבה להמשיך לבייש את האישה במעמדים רבים מאחר והוא מפלרטט עם נשים אחרות בצורה גלויה יחסית והוא יכול גם להרגיש כיצד מותר לו לעשות כל מה שהוא רוצה אפילו שהוא נשוי ומחויב.

צור קשר עכשיו
לקבלת ייעוץ ראשוני

פרטי התקשרות

משרד עורכת הדין רויטל לוין שני סניפים – בתל אביב ובחיפה.
לתאום פגישה באזור מגוריכם התקשרו:

שרותים משפטיים