איך נפרדים מבעל

שיחה חשובה שיש לערוך

נשים שהגיעו למצב שבו הן לא יכולות יותר לחיות עם הבעל שלידן נדרשות להגיע להחלטות מאוד לא פשוטות. אחרי הכול, נשים רבות רוצות ליהנות מחיי נישואים מוצלחים ומכך שהן יכולות לסמוך על גבר שיהיה לצדן כל אימת שהן רוצות. אך לעתים הדבר פשוט לא צולח בידן והן שואלות את עצמן איך נפרדים מבעל שחי איתן בשנים האחרונות.

לעתים זה יכול להיות בעל שהיה נשוי להן רק מספר שנים בודדות ולעתים מדובר על גבר שחי עם אשתו כבר לא מעט שנים. כך או כך, חשוב מאוד ליצור תהליך מכובד שבו יושבים עם הגבר ומסבירים לו מדוע יש רצון להיפרד. כלומר שאין לדבר על הפרידה כלאחר יד ואין לשלוח הודעה דרך מכשיר סלולארי או מכתב או דואר אלקטרוני.

חשוב לתת את הסיבה אמיתית לפרידה

לכל אישה יש את הסיבה שלה מדוע היא רוצה להיפרד מבעלה. בין אם מדובר על סיבה אישית שלא כל כך מובנת לבעל ובין אם מדובר על דבר שמפריע לאישה כבר שנים רבות עד שנושא כמו פרידה כבר עולה לו, הרי שחשוב להדגיש ולתת את הסיבה האמיתית. מי שרוצה לדעת באמת ובצורה רצינית איך נפרדים מבעל חייבת להבין עד כמה יש להציג לו את הסיבה האמיתית.

גם אם מאוד לא רוצים להיות יותר עם מישהו הרי שזה לא הזמן ולא המקום לעוות את המציאות ולשקר לו לגבי סיבת הפרידה. כדי לדעת איך נפרדים מבעל יש להבין כי בראש ובראשונה יש לשמור על אמינות ועל כבודו של הבעל. דיבור ישיר שנוגע במדויק בבעיה הוא זה שיכול לגרום להפנמה מהירה אצל הבעל בכל הקשור לצורך אמיתי לסיים את מערכת היחסים.

להיות החלטיים וחד משמעיים

מעבר להעברת הסיבה האמיתית בצורה ברורה יש גם להיות אסרטיביים ולא ללכת סחור וסחור או לתת לבעל להבטיח הבטחות שלא יוכל לקיים או להעביר מסרים שהוא באמת לא מאמין בהם. אם מדברים על איך נפרדים מבעל הרי שיש לדבר גם על החד משמעיות של התנהלותה של האישה בעת השיחה לגבי הפרידה שהיא רוצה לבצע.

כך גם לא נוטעים בבן הזוג תקוות שווא לגבי העתיד וכך גם מקלים על כאבו במקרה קשה כזה. חשוב מאוד להיות לא רק מרוכזים בשיחה אלא גם לא לעזוב מיד את השיחה ברגע שנאמרו דברי האישה בלבד. גם דאגה אמיתית לרווחתו של הבעל בעתיד תציג כבוד אמיתי אליו גם אם רוצים לעזוב אותו ולחיות בלעדיו בעתיד.

צור קשר עכשיו
לקבלת ייעוץ ראשוני

פרטי התקשרות

משרד עורכת הדין רויטל לוין שני סניפים – בתל אביב ובחיפה.
לתאום פגישה באזור מגוריכם התקשרו:

שרותים משפטיים