איך להתגרש נכון – גירושים בשלום

מה זה בכלל גירושין נכונים – כיצד אפשר להתגרש בצורה נכונה ובשלום

 

גירושין הם לא משהו שכל אדם נורמטיבי רוצה להיקלע אליו. נראה כי אנו צריכים להתמקד יותר במילה להיקלע מאחר ובלא מעט מקרים אנו פשוט מוצאים אנשים שנסחפו למצב שבו הם מוצאים עצמם נאלצים להתמודד עם תהליך שלילי מאוד של גירושין. חשוב לדעת איך להתגרש נכון אם לא רוצים להיקלע למצב לא נעים מכל הבחינות.

מאחר ואי אפשר לחייב אף גבר או אישה להמשיך ולחיות עם אדם שאינו נוח להם מכל סיבה שהיא, הרי שיצירת תהליך נכון של גירושין היא דבר הכרחי. נראה כי לא משנה הסיבה לגירושין, הרי שתהליך נכון שבו שני הצדדים מכבדים אחד את השני ופועלים לסיים את הקשר במהירות, הוא זה שמציג גירושין נכונים.

לתיאום פגישה  או ייעוץ טלפוני ליחצו כאן

 

מה כדאי לדעת ולהכיר כשמתחילים בתהליך של פרידה וגירושין

 

שאלות רבות עולות בראשיהם של אלו שהחליטו לעשות צעד חשוב מבחינתם ולהתגרש משותף לחיים. אם רוצים להבין כמה שיותר טוב איך להתגרש נכון, הרי שנראה כי צריך לשאול שאלות כמו כיצד שומרים על הזכויות השונות בתהליך כזה או למי כדאי לפנות על מנת ליצור תהליך שיקל מאוד בהיבט הרגשי והמעשי גם יחד.

עוד דברים רבים יכולים להטריד את מנוחתו של אדם שרוצה להתגרש. מדובר גם על סימני השאלה לאחר הגירושין ועוד. כך רבים לא שואלים את עצמם רק איך להתגרש נכון בכל הקשור לפירוק מהיר של הקשר, אלא גם בכל הקשור לחיים שלאחר פירוק הקשר בין אם מדובר על היבטים חברתיים או על היבטים אחרים.

אף אחד לא צריך להיות לבד בתהליך גירושין

 

עבור כל אדם שיש לו רגשות, הרי שתהליך גירושין הוא לא הזמן שבו כדאי להיות לבד. הן בכל הקשור להרגשת הבדידות הקשה והן בכל הקשור לעמידה מול בן או בת הזוג שמהם מתגרשים ומול מוסדות שונים וגורמים רלוונטיים, הרי שאין שום ספק שכל אחד ישמח שיהיה מישהו לצדו ברגע מאוד לא פשוט.

חשוב להבין שאלו שרוצים לדעת איך להתגרש נכון יכולים לעתים להיות כאלו שאין להם חברים קרובים להתייעץ איתם או שאפילו אין להם הורים בין החיים או הורים איתם הם בקשר. מקרים כאלו מחדדים עוד יותר את הנקודה שחשוב לפנות לאנשים שיכולים לעמוד מקצועית ואישית לצדם של גבר או אישה שהחליטו להתגרש.

לתיאום פגישה עם עורכת דין רויטל לוין  או להזמנת ייעוץ טלפוני ליחצו כאן

 

צור קשר עכשיו
לקבלת ייעוץ ראשוני

פרטי התקשרות

משרד עורכת הדין רויטל לוין שני סניפים – בתל אביב ובחיפה.
לתאום פגישה באזור מגוריכם התקשרו:

שרותים משפטיים